Продавець "Стек" Інтернет магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1372 відгуків
promo_banner

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Озерна, 36, Павлоград, Україна
+380 (66) 932-08-62
Інтернет магазин "Стек"
Кошик
Блок  управління крокового двигуна DKC-1A  ( YJ-1A ), фото 3
Блок  управління крокового двигуна DKC-1A  ( YJ-1A ), фото 1
Блок  управління крокового двигуна DKC-1A  ( YJ-1A ), фото 4
Блок  управління крокового двигуна DKC-1A  ( YJ-1A ), фото 5
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

компактний автономний контролер з частотою вихідного сигналу від 1 Гц до 20 кГц, який призначений для керування траєкторією і швидкістю обертання крокового або серводвигуна в системах автоматизації.

Вибір одного з чотирьох режимів траєкторії здійснюється за допомогою DIP-перемикачів SW1 і SW2 що знаходяться під кришкою пристрою. Біля них розташований і внутрішній потенціометр регулювання швидкості. Також до генератора імпульсів можна підключити зовнішній потенціометр з опором ≤10 кОм. У цьому випадку плата автоматично визначить його як пристрій регулювання швидкості за умовчанням.

Для живлення рекомендується використовувати блок на 24 В постійного струму.

Контролер побудований на базі високошвидкісного інтелектуального чіпа, тому відрізняється своєю простотою у використанні та стабільністю роботи.

Основні особливості та функції контролера:

Не вимагає підключення до комп'ютера

4 режими управління траєкторією обертання двигуна

Можливість регулювання швидкості як вбудованим так і зовнішнім потенціометрами

S-подібний профіль розгону двигуна з різкою зупинкою

Усі входи оптопари ізольовані

Широкий діапазон вхідної напруги 6-32 В постійного струму

Оснащений захистом від переполюсування живлення, від перенапруги і перевантаження по струму.

Поради!

Зовнішній потенціометр необхідно підключати до OSM-1A перед включенням живлення. В іншому випадку потенціометр може бути не впізнаний

Після регулювання DIP-перемикачів необхідно перезапустити контролер для його коректної роботи

Контролер призначений для використання тільки в поєднанні з драйвером двигуна/

Дана модель має 4 режими керування траєкторією обертання двигуна. Вибір режиму здійснюється за допомогою DIP-перемикачів SW1 і SW2:

Циклічний режим

Цей режим може реалізувати циклічне (безперервне) обертання двигуна між двома точками А і B (мають бути встановлені кінцеві вимикачі). Коли тригерний перемикач "Пуск" замикається, двигун починає обертатися вперед. У момент появи сигналу на передньому кінцевому вимикачі - двигун перемикається на обертання назад. У момент появи сигналу на задньому кінцевому вимикачі - двигун перемикається на обертання вперед. Коли замикається тригерний перемикач "Пауза" - двигун призупиняє своє обертання і зможе продовжити роботу тільки після отримання наступного сигналу запуску.

Режим одиночного запуску

У цьому режимі двигун може послідовно обертатися від А до В і від В до А (мають бути встановлені кінцеві вимикачі). Коли тригерний перемикач "Пуск" замикається, двигун починає обертатися вперед. У момент появи сигналу на передньому кінцевому вимикачі - двигун зупиняється. При повторному замиканні тригерного перемикача "Пуск" - двигун обертається назад. У момент появи сигналу на задньому кінцевому вимикачі двигун зупиняється. Коли замикається тригерний перемикач "Пауза" - двигун призупиняє своє обертання і зможе продовжити роботу тільки після отримання наступного сигналу запуску.

Режим одиночного обертання в обидва кінці

У цьому режимі двигун може здійснити обертання від А до В і автоматично повернеться в початкове положення від В до А (мають бути встановлені кінцеві вимикачі). Коли тригерний перемикач "Пуск" замикається, двигун починає обертатися вперед. У момент появи сигналу на передньому кінцевому вимикачі - двигун перемикається на обертання назад. У момент появи сигналу на задньому кінцевому вимикачі двигун зупиняється. Коли замикається тригерний перемикач "Пауза" - двигун призупиняє своє обертання і зможе продовжити роботу тільки після отримання наступного сигналу запуску.

Ручний режим

У цьому режимі можна вручну керувати траєкторією обертання двигуна. Якщо контакт перемикача "Обертання вперед" замкнено і на передньому кінцевому вимикачі (у разі його встановлення) немає сигналу - двигун обертається вперед. При розмиканні контакту - двигун не обертається. Якщо контакт перемикача "Обертання назад" замкнений і на задньому кінцевому вимикачі (у разі його встановлення) немає сигналу - двигун обертається назад. При розмиканні контакту - двигун не обертається.

DIP-перемикач вгорі – 1, внизу – 0

SW1 SW2 Режим
0 0 Циклічний режим
1 0 Режим одиночного запуску
0 1 Режим одиночного обертання в обидва кінці
1 1 Ручний режим
Примітка: Напруга сигналу, що управляє, становить 0-24 В. Активним є задній фронт. Тривалість вхідного сигналу має бути не менше 2.5 мкс.

Технічні характеристики:

Модель: DKC-1A

Напруга живлення: 6-32 В постійний струм (DC)

Напруга блоку живлення, що рекомендується: 24 В постійний струм (DC)

Номінальний струм: 0.1 А

Частота вихідного сигналу: 1 Гц – 20 кГц

Тип відповідного двигуна: кроковий або серводвигун (розмір фланця значення не має)

Тип виходу відповідного кінцевого вимикача: NPN NO (нормально відкритий)

Кількість режимів траєкторії: 4

Можливість підключення зовнішнього потенціометра регулювання швидкості: так

Опір відповідного зовнішнього потенціометра: ≤10 кОм

Діапазон робочої температури: -20 ... +55 ° С

Габаритні розміри: 96.5х50х31.5 мм

Вага: 62 г

Габаритні розміри:

Схема подключения:

 

Як перемикачі використовуються двопровідні нормально розімкнені кнопкові механічні вимикачі. Один контакт підключається до відповідної клеми - "Пуск", "Стоп", "Обертання вперед" або "Обертання назад". Другий контакт підключається до спільної клеми COM.

Як кінцеві вимикачі використовуються трипровідні безконтактні нормально розімкнені датчики типу NPN з напругою живлення 24 В. Два контакти є проводами живлення, тому безпосередньо підключаються до БП контролера. Ще один контакт (сигнальний) підключається до відповідної клеми – "Передній кінцевий вимикач" або "Задній кінцевий вимикач".

Як зовнішній регулятор швидкості використовується потенціометр зі значенням опору ≤10 кОм. Електроживлення для нього не потрібне. Середній контакт підключається до клеми контролера "Потенціометр", другий контакт підключається до загальної клеми COM.

Увага!

Виробник залишає за собою право вносити зміни в конструкцію виробу, які не погіршують його якість, без попереднього повідомлення покупця. Інформація на сайті є актуальною на момент її публікації

Зовнішній вигляд товару може відрізнятись від фотографій на сайті.

DATASHEET

Основні атрибути
ВиробникCNMAWAY
Країна виробникКитай
ТипМодуль
СтанНовий
  • Ціна: 644 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner